Od Hiukset- C.D. Brayan'a


Czułam się niezręcznie. Przez długi czas nie miałam takiego kontaktu z chłopakami jak z nim. Zresztą nigdy go nie miałam. To potoczyło się szybko. Zbyt szybko. W pewnych chwilach mnie irytował, chciałam odejść, ale tego nie zrobilam. Sama nie wiem dlaczego. Może ten chłopak znowu obudził we mnie tą ciepłą, miłą stronę, którą utraciłam po śmierci brata ? Zamknęłam oczy i przestałam się uwalniać z jego uścisku. Czułam jak napływa na tęczówkę czerwona barwa, chociaż dopiero co oko było błękitne. Otworzyłam je i popatrzyłam chłopakowi głęboko w oczy. Wydusiłam z siebie :
- Przepraszam... Ja naprawdę przepraszam. N... Nie panuję czasami nad nerwami. Cecha wilkołaka - uśmiechnęłam się krzywo.
" Jaka ja jestem głupia ! " - krzyczałam w duchu - " Zaraz mnie wyśmieje, niewiadomo co zrobi, a ja znowu zostanę sama. Sama z wilczycą... "
Opuściłam wzrok.

[Bra...Brayan ?]

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern