Od Yuzu- C.D. Imogen


- Moja historia... - uśmiechnęłam się krzywo. - Jestem tutaj, ponieważ nigdy nie dogadywałam się z siostrą. Ja byłam ta "nieczysta" w rodzinie.
- Nieczysta?
- Ona i brat mieli inną matkę, niż ja. - wyznałam - Moją matką była kochanką ojca, a do tego zwykłą dziewczyna bez żadnych zdolności. Mój brat Seishun nigdy nie zwracał na to uwagi i traktował mnie jak rodzoną siostrę, zupełnie przeciwnie jak ona. Na każdym kroku starała się udowodnić, że jest lepszą szamanką, córką i siostrą, ale niezbyt jej to wychodziło. Myślę, że była trochę zazdrosna...
- Domyślasz się chociaż o co mogła być zazdrosna?
- O wszystko co ma związek ze mną. O brata. O ojca. O szkołę. O przyjaciół. Umiejętności, talent i takie tam. - powiedziałam - Gdy ojciec chciał nas wysłać razem do OSPS nie wytrzymałam i się sprzeciwiłam. Na początku był nieco wkurzony, ale koniec końców zesłał mnie tutaj.
- OSPS?
- Ośrodek Szkolący Przyszłych Szamanów. - wyjaśniłam - Nie wytrzymałabym tam z nią. To chyba tyle, wiesz co? Fajny ten akademik.
- Cieszę się, że ci się podoba. - uśmiechnęła się Imogen
- Jesteś pierwszą osobą, która rozmawia ze mną tak długo, dlatego chcę ci coś dać.
Wyciągnęłam z torebki materiałowy talizman.


- Proszę. - podałam jej - To talizman wyhaftowany na podobieństwo omamori. Jest na szczęście, ale nie tylko. Widzisz, w środku znajduje się proszek służący do samoobrony. Przyda ci się, jeśli kiedyś zabraknie ci mocy. Przepraszam, że spytam, ale jakie jutro mamy lekcje? Nie zdążyłam jeszcze zapoznać się z planem.

<Imogen?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern