Od Charlesa- C.D. Kiry


[...] Podjąłem temat, choć niechętnie.
- Urodziłem się 913 lat temu, jak już wspominałem. Dorastałem powoli, bardzo powoli. Przeobrażenie się z dziecka w nastolatka zajęło mi pół wieku, 50 lat. Ale mniejsza o to. Zawsze byłem ulubieńcem mojego ojca, Króla Elfów, Fenoglia. Kochał mnie całym sercem. Byłem spełnieniem jego najskrytszych marzeń, a wiesz, że elfy nie wydają swoich marzeń łatwo. Mój starszy o 20 ludzkich, realnych lat brat, Irris, nienawidził mnie tak bardzo, jak bardzo kochał ojciec. Chciał przejąć władzę. Póki on był następcą, dawaliśmy ze sobą radę, choć cały czas rywalizując. Aż ojciec ogłosił mnie prawowitym następcą, przyszłym Królem Elfów. Irris tego nie wytrzymał. Zaczął spiskować przeciwko mnie. Na moje szczęście, zauważyła to Kiara. Ostrzegła mnie w porę. Irris chciał mnie zabić, zamordować. I gdyby nie Kiara, gdyby nie Akademia, udałoby mu się - zakończyłem ze smutkiem.
(Kiro?)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern