Od Karoliny- C.D. Andreasa


- Karolina - uśmiechnęłam się lekko, trochę niepewnie. Że musiał poznać najpierw moją złą stronę. Byłam tak zła na Arr'a że najchętniej bym go zabiła i ożywiła. Ale jakoś nie chciałem na niego marnować energii. Jest po prostu wredny, no ta jego strona. Ale mam się też z czego cieszyć, nie musiałam poznawać jego strony kiedy traci nad sobą panowanie. Tamta podobno jest straszna, niszczycielska i bezwzględna. Na szczęście przechodzi mu kiedy się napije krwi, to też jakiś plus. Tylko wtedy lepiej nie wchodzić mu w drogę.
~Przepraszam że musiałeś najpierw mnie poznać od złej strony - wysłałam mu myśli patrząc w ziemie, no byle tylko nie patrzeć mu w oczy. Ta strona mnie jest raczej nieśmiała i tajemnicza. Wole jak "ludzie" poznają mnie od tej strony, nie od tej agresywnej ale no cóż... Tegu już się nie odwróci chyba że znajdę kogoś kto umie cofnąć czas. Nie to zły pomysł to może jeszcze czas zepsuć i co wtedy? Wtedy będę miała jeszcze więcej kłopotów, a tego nie chce. Więc trudno żyje się raz, nawet jak ktoś żyje wiecznie. Może lepiej by po prostu było odejść? Zapomnieć o wszystkim? Może też by zapomniał? Może nie musielibyśmy się już więcej widzieć? Może..., ale to tylko przypuszczenia, gdyby dało się przewidzieć takie rzeczy świat byłby o wiele prostszy, łatwiejszy, życie byłoby rajem. Albo wręcz przeciwnie, wszyscy żyliby ze strachem że umrą, a wiedzieliby kiedy. To już się nie odwróci i trzeba się z tym pogodzić...

< Andreas?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern