Od Hiukset- C.D. Imogen


Poznane dziewczyny wydawały się być miłe. Zastanawiałam się jakiej rasy są. Napewno nie wilkołaczki ani zmiennokształtne. Po dotarciu na polanę powiedziałam :
- Dziewczyny ja wam muszę coś powiedzieć przed, tym niczym się to stanie...
- No mów. Słuchamy - powiedziały chórem.
- Ja jestem wilkołakiem, jak pewnie już wiecie. Przez to łatwo mnie wyprowadzić z równowagi i w chwilach zdenerwowania ja... ja zamieniam się w wilka. Więc chciałam to powiedzieć przed faktem. Już dzisiaj o mało co to się nie stało. Dzięki temu wampirowi, chyba Damienowi wróciłam do spokoju ducha. Byłam w połowie przemiany, nie wiem jak to zrobił. Em... To tyle co chciałam powiedzieć. Aha i jeszcze jedno. Przez to kim jestem mam bardzo... specyficzny charakter. Jestem ironiczna, agresywna, nie potrafię pomagać, wybaczać, kochać. Tak, to wszystko.
Wszystkie dziewczyny wpatrywały sie we mnie w ciszy.

[Dziewczyny ?]

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern