Od Imogen- C.D. Yuzu

Siedziałam na ławce przed Akademią, z jedną ze swoich ulubionych książek. Zatopiona w lekturze z początku nie zauważyłam dziewczyny. Stała kilka metrów ode mnie. 
Wstałąm i podeszłam w jej stronę. Z bliska mogłam się jej wyraźnie przyjrzeć.
-Jestem Imogen-przedstawiłam się.
-Yuzu. Dopiero przyjechałam.
-Rozumiem. Obejrzałaś już szkołę?
-Nie, jescze nie.
-Jesli nie masz nic przeciwko, mogłabym Cię oprowadzić-zaproponowałam.
-Hm...Jeśli chcesz-odparła z wachaniem.
-Najpierw pokazę ci gdzie odbywają się jaki lekcje-zapowiedziałam.
-Zgasiłaś mój zapał-powiedziała z lekkim uśmiechem.
-Nie przesadzaj. Nie są takie straszne. No, moze z wyjątkiem szermoierki i walk. Nauczyciel jest raczej niezrównoważony psychicznie.
-Czy mam w takim razie bać się jego zajęć?
-Powinnaś. Nikogo nie oszczędza. 
Rozmawiałyśmy dalej , głównie o szkole. Gdy zadawałam pytania dotyczące jej, zmieniała temat.Nie naciskałam.
<Yuzu?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern