Od Yuzu- C.D. Imogen



Razem z Imogen rozmawiałyśmy o szkole. Wydawała mi się bardzo miła.
- Jaki jest twój ulubiony przedmiot? - zapytała się mnie
- Języki starożytne.
- Naprawdę? Ja nie cierpię tego przedmiotu. - wyznała
- Jest mi pomocny w mojej profesji.
- Jakiej profesji?
- Doshi. Musisz władać wieloma językami zarówno starożytnymi jak i współczesnymi, żeby zatrzymać moc w talizmanie.
- Kto to jest doshi?
- Określony typ szamana. Doshi jako jedyni szamani potrafią ożywić i kontrolować umarłych. - wyjaśniłam - Skoro nie lubisz języków to co lubisz?
- Łucznictwo! - odpowiedziała z uśmiechem
- Łucznictwo... - powtórzyłam leniwie - Nienawidzę walczyć.
- Ale gdy ktoś cię zaatakuje? Wtedy musisz walczyć!
- Niezupełnie. Robi to za mnie Yue. Mój Kyonshi, czyli podwładny doshi. Lubię jedynie oglądać cudze walki. - wyznałam - Doshi nie lubią brudzić sobie rączek krwią. To chyba nasza charakterystyczna cecha.
Zapadła niezręczna cisza. Szum wiatru zdawał się piękną melodią.
- Imogen, wiesz już, że jestem doshi. - powiedziałam leniwie - Kim jesteś ty?

<Imogen?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern