Od Imogen

Siedziałam w pokoju wspolnym razem z Rosalie , Izabell, Iriną i Miku powtazajac materiał z wiedzy tajemnej. Po jutrze miał być test.
Po godzinie slęczenia nad książkami, pekłam.
-Nie wiem jak wy, ale ja robię sobie przerwę-powiedzialam wstając i przeciągając się.Książki spadły na podłągę, ale nie podniosłam ich. To powinna być wystarczająca kara za ból glowy o jaki mnie przyprawiły.
-Ide z tobą-odezwała się Miku.
-Ja też-dodała Rose.
-Irina? Izabell?-spytałam.
-Jezcze trochę posiedzimy, ale dołaczymy później.
-Jasne.
Zadecydowałyśmy, że pójdziemy nad Oazę Wodospadów. To doskonałe( jedyne, oprócz pokoju wspólnego) miejsce do zrelaksowania się.
Na korytażu zobaczyłam dziewczynę. Musiała niedawno przyjechać. Nie kojarzyłam jej.
-Cześć, jestem Imogen-powiedziałam gdy podeszłyśmy bliżej.
-Hiukset.
-To Rosalie i Miku-przedstawiłam je.
-Wybierałyśmy się nad oazę Wodospadów. Chciałabyś pójść z nami?-zaproponowała Rose.
Hiukset wzrószyła ramionami.
-Czemu nie-mrukneła.
Doszłyśmy na miejsce w kilka minut. Rozsiadłyśmy się na niewielkiej polanie.
<Dziewczyny? Hiukset, chodzi mi  szczególnie o ciebie ;P>


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern