Od Brayan'a- C.D. Hiukset

Roześmiałem się czym zasłużyłem sobie na kolejne wrogie( ale nadal nieco rozmarzone) spojrzenie bibliotekarki.
-Po prostu ci zazdroszczą.
-Tak? Niby czego?
-Mnie oczywiście-powiedziałem całując ja.
Hiukset zachichotała.
-Chodźmy już stąd. Zaraz pożrą cię wzrokiem.-Dla zachęty popchnęła mnie lekko w stronę wyjścia. Wyjątkowo postanowiłem się nie opierać.
Gdy byliśmy już przy drzwiach odwróciłem się i pomachałem w stronę grupki dziewczyn siedzących przy oknie.
-Bardzo mi przykro drogie panie, ale chyba musimy was opuścić -zawołałem.- Mam nadzieję, że nie odczujecie zbyt wielkiej straty!
Niestety cały efekt popsuła bibliotekarka, która doszła już do siebie po hipnozie Hiukset:
-W mojej bibliotece się NIE KRZYCZY!-wydarła się.
W akompaniamencie śmiechu upuściliśmy bibliotekę. Gdy byliśmy przy wielkiej sal, zapytałem:
-To co robimy? Masz już jakieś pomysły?

<hiukset? Czekam na ciekawe propozycje?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern