Od Charlesa- C.D. Kiry


[...] Zaśmiałem się i pocałowałem ją w czoło.
- Maluszku - parsknąłem. Wtem, znieruchomiałem, wbijając wzrok w miejsce za Kirą. Dziewczyna, trochę naburmuszona, odwróciła się i oniemiała. Przed nią stała... Kiara! Moja siostra spoglądała na nas spod przymrużonych powiek i z nieco złośliwym uśmieszkiem.
- No, no, skarbie. Widzę, że nieźle sobie poczyniasz - zaśmiała się i pociągnęła ze swojej fajki. Podbiegłem do niej i przytuliłem.
- Dlaczego tu jesteś? - spytałem ostrożnie. Jej spojrzenie powiedziało mi wszystko. Irris. Chciałem zacisnąć zęby, ale na widok Kiry, wybuchłem śmiechem. Stała z szeroko otwartymi oczami, oniemiała pod wpływem Kiary. Każdy tak reagował. Moja siostra miała rozpuszczone włosy, sięgające jej aż do pasa, złote szpilki i białą, przetykaną złotem suknię. Wokół jej rąk owinęły się złote motyle. Kiara zwalała z nóg. Spojrzała na Kirę uwodzicielsko i zaśmiała się.
- Charles, praw powinności - zamruczała, mierzwiąc mi włosy.
- Kiro, poznaj moją siostrę, Kiarę, Mroczną Księżniczkę - powiedziałem. - Kiaro, to jest moja... Bliska znajoma, Kira Flamma.
(Kiro?)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern