Od Imogen- C.D. Mai

-Hej-zawołalam do czarnowłosej dziewczyny siedzącej w kącie iblioteki. Skierowałam sie w jej stronę- Jesteś nowa?-spytałam gdy sie do mnie odwróciła.
-Cześć-przywitałą sie. -Tak, całkiem niedawno tu przyjechałam.
Dosiadłam sie do jej stolika. Nie zaprosiła mnie, ale miałam nadzieję, ze mi to wybaczy.
-Jestem Imogen, a ty?
-Maia. Miło mi poznać.
-Wzajemnie. Co czytasz?
Pokazała  mi okładkę. Książka była poświęcona czarnej magii.
-To nie dla mnie-powiedziałam.- Zdecydowanie wolę kryminały.
Uśmiechneła się.
-Lubisz czytać-zabrzmiało to bardzoej jak stwierdzenie niż pytanie.
-Uwielbiam-przyznałam.-Jakiej jesteś rasy?-spytalam nieśmiało.
-A ma to jakiećś znaczenie?
-Nie, skąd. Po prostu jestem ciekawa. Ja na przykład jestem upadłym aniołem. w szkole jest kilka zmiennokształtnych i wampirów.
-Ja jestem pół wampirzycą- pół anielicą.
-Ciekawa mieszanka.Widziałaś już szkołę?
-Tak, zdążylam już zwiedzuić parę  miejsc-powiedziała wymijająco.
-A poznałaś już kogoś?
-Oprócz ciebie? Nie.
-Jeśli chcesz mogę przedstawić cię paru osobom-zaproponowałam.
<Mai? >

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern