Od Arran'a- C.D. Dan


- Nie, teraz nie - wyszedłem cały mokry z wody
- To dobrze - uśmiechnęła się bezczelnie
Zmieniłem się w psa i ją ochlapałem
- Ej, przstań! - przestałem bo byłem w miarę suchy, zmieniłem się w siebie
- Pokazać ci coś? - spytałem uśmiechając się tajemniczo
- No nie wiem... - dalej myślała o tej wdzie
- Nie, nie o to mi chodzi - powiedziałem przewracając oczami
- Co? - nieco sie zdziwiła
- Jestem telepatą, pamiętarz?
- A tak., nie właź mi więcej do mózgu bez pozwolenia, no dobra to pokarz - powiedziała spokojnie
Podszedłem do niej z wyciąniętą rękę, odskoczyła.
- Nie bój się - powiedziałem spokojnie
Dotknąłem ręką jej czoła i pokazałem ten wydok....


 (Jako że jestem telepatą mogę też przekazywać myśli i obrazy innym)
- łał, jakie to piękne
- Wiem - powiedziałęm zabierając ręke

<Dan?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern