Od Dan- C.D. Arran'a


- Teraz ja ci coś pokarze - rzuciłam i bez dotykania jego skroni wysłałam mu obraz.


- Ładne - rzucił - też jesteś telepatą? - spytał
- Nie jestem telepatą jako takim, posiadam zdolności mentalne wykraczające poza telepatie... - zdziwił się - potrafię zadawać ból umysłem i wzrokiem, jestem w stanie obronić się przed atakiem do mojego umysłu i zablokować swoje myśli tak by nikt ich nie słyszał, na przykład telepata, których w szkole dużo -wyjaśniłam.
- A jakie jeszcze posiadasz? No wiesz ja powiedziałem ci o moich jestem ciekaw twoich. - zastanowiłam się chwile.
- Oprócz zdolności mentalnych... kontroluje żywioły skupiam się głównie na podstawowych pięciu: wodzie, ziemi, ogniu, wietrze i energii, dodatkowo zmieniam oczy czyli zmieniając ich kolor zmieniam ich właściwości, itd - powiedziałam.
- To "itd" warte jest posłuchania? - zapytał
- Może kiedyś się dowiesz co to "Itd" znaczy - stwierdziłam
- Bać się?- Rzucił przez ramię.
- Czasem warto mieć asa w rękawie
(Arran?)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern