Od Brayan'a- C.D. Hiukset

Spojrzałem na nią.
-Co prawda nie przepadam za Wiedzą Tajemną, ale z odrobiną zachęty mógłbym ci pomóc- powiedziałem z psotnym uśmiechem.
-Nie jestem pewna czy coś z tego wyjdzie.
-Nigdy się nie dowiemy jeśli nie spróbujemy.
Wstałem pociagając za soba Hiukset.
-Oczywiście jeśli wolisz uczyć się sama mogę zająć się twoim bagarzem- dodałem z miną niewiniątka.
-Bardziej kusząca jest perspektywa wspólnej nauki.
Nie byłem o tym przekonany, jednak potulnie dałem się zaprowadzić do pokoju dziewczyny.
Spojrzałem w kąt, gdzie pietrzyły sie walizki.
-Jesteś pewna, że...?
-Bardziej niż pewna-zapewniła ciagnąc w stronę biórka.
Po godzinie nauki wiedziałem już jak zrobić jakiś ochydny wywar o własciwościach usypiających. Znałem kilka prostych zaklęć. Test poszedłby mi niźle.
Spojrzałęm z nadzieją na Hiukset, ale ta ciągle wertowała książkę.
-Jestes pewna , że Terry ci nie odpuści? Przeciez dopiero co przyjechałaś...
Pokręciła głową.
-Z opini kilku osób wynika, że ta kobieta nigdy nie daje ulg. Żadnych. Nawet tym, którzy są nowi.
Zdusiłem jęk.
-Nie wróży to dobrze temu wieczorowi.
Spojrzała na mnie.
-Masz zamiar mi pomagać?
-Przeciez to robię.
Podniosła brew.
-Przynajmniej próbuję-powiedziałem.
-Jeśli nie chcesz, nie musisz tu siedzieć. Poradzę sobie sama.
Prychnąłem.
-Mam zostawic cię sam na sam z wiedzą tajemną? Żartujesz?
-Dzięki-powiedziała z uśmiechem.
-Nie marnujmy czasu i bierzmy sie zza naukę. Moze uda się coś skrasć z tego popołudnia-rzekłem przysuwając się do niej.
<Hiukset?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern