Od Haile'a- C.D. Damien'a

Popatrzyłem się na urządzenie leżące na biurku chłopaka. Wiele razy widywałem różne urządzenia technologiczne, lecz nigdy nie miałem okazji 'pobawić' się nimi, chociaż nie żałowałem tego, gdyż bardziej mnie interesowały 'żywe' rzeczy. Technologia nie zastąpi miękkiego ciała, ukrywającego, w sobie ciekawe organy, z tkanek żywych. Nie zadawalała mnie cyborgizacja. Takie, uzyskane dzięki nowoczesnym technologiom, sztuczne narządy nie dorównają naturalnemu odpowiednikowi, więc, po co się trudzić? Jak ramie się już nie nadaje, to je uciąć i po kłopocie. Pacjent nie będzie miał ramienia, ale za to nie będzie miał zimnej stali, trzymającej się jego barku.

Chłopak widocznie zauważył, że się przyglądam urządzeniu, będąc pogrążony w myślach, gdyż zapytał się mnie czy chciałbym użyć owego laptopa. Chętnie się zgodziłem, co mnie zdziwiło, ale może na coś się nada ten dziwny wynalazek.

<Damien?>


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern