Od Brayan'a- C.D. Iriny

-Bra..Brayan-wyąkałem oszołomiony.-Jak to zrobiłaś?-powtórzyłem.
-Nieważne. Jestem Irina.
-Jak to zrobiłaś?-spróbowałem jeszcze raz. Żadko bywałem uparty, ale teraz...Ta dziewczyna mnie zaintrgowała.
-Należy to do moic zdolności- odparła wymijająco.
-A dlaczego musiałem o to prosić?
-Zadajesz za dużo pytań.
-Tylko dwa-uściśliłem.-A więc..?
-Słuchaj, nię chcę o tym mówić, jasne? Pomogłam ci, powinieneś być mi wdzięczny. A w ramach wdzięczności, nie zadawaj mi idiotycznych pytań.Teraz muszę lecieć. Dozobaczenia na zajęciach.
Odwróciła się, żeby odejść, ale złapałem ją za ramię.
-Czekaj. Przepraszam, masz rację. Nie powinienem byc tak dociekliwy.
Westchneła.
-W porządku. Po prostu..nie lubię pytań-dodała z przepraszającym uśmiechem.
-Postaram się powstrzymać od ich zadawania.
-Dzięki.
-Eh..Dzisiaj przyjechałem i nie zdążyłem się jeszcze za bardzo rozejrzeć po okolicy. Mogłabyś mnie oprowadzić?
<Irina?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern