Od Kiry- C.D. Charlesa


- Dziękuję. - uśmiechnęłam się zadowolona z pochwały
- Do usług - odpowiedział Charles wesoło
Nagle poczułam, że coś ociera mi się o nogę. Odwróciłam się błyskawicznie.
- Oh, zapomniałam o tobie na śmierć! Co się ze mną dzieje...? - pochyliłam się i pocałowałam tygrysa w jego kosmaty łeb po czym odsunęłam się od niego o kilka kroków, znów przekłułam palec i upuściłam na ziemię trochę krwi, a wokół niej narysowałam okrąg w stronę przeciwną do ruchu wskazówek zegara. Tygrys miauknął i przepłynął się w powietrzu. Odwróciłam się do chłopaka, który cały czas mnie obserwował.
- Tak właściwie to jak długo tu byłeś? - zapytałam, ale nie dałam mu czasu na odpowiedź - Hej! Mam pomysł! - podeszłam do niego i (co nie było w moim zwyczaju) spojrzałam mu w oczy - Powalczysz ze mną?
<Charles?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern