Od Rose d.c. Felix'a

W głowie kłębiły mi się myśli .Czemu nie posłuchał i nie puścił ? Po co miałby mnie Bronić ? To niema sensu...
W końcu do moich uszu doszła bardzo ponura cisza , nic. Podniosłam się z ziemi i spojrzałam na Felix'a .
- żyjesz ? - spytałam a na moich ustach pojawił się krzywy uśmiech.
- No raczej - Chłopak odpowiedział sucho po czym dodał - A ty ?
- Chyba
- Może już wracajmy - zaproponował i lekko się uśmiechnął .
Skinęłam głową na potwierdzenie i ruszyłam w jego kierunku . Poczułam ostry ból w prawym kolanie , odruchowo spojrzałam na nogę . To co zobaczyłam przyprawiło mnie o mdłości . 30- sto centymetrowy patyk utkwił w moim stawie .
- Ała - Mruknęłam pod nosem.
Chłopak obejrzał się i skrzywił . Znów spojrzałam w dół , wyglądało to okropnie. Szybkim ruchem wyciągnęłam badyl. Poczułam ulgę i ból zarazem . Ruszyliśmy w stronę akademii . Po drodze Felix wypytywał mnie o jakieś pierdoły na które odpowiadał mruknięciem lub zwykłym " spoko ". Chyba w końcu się wkurzył bo machnął tylko ręką i przyśpieszył kroku .
Jak wyrwana z transu powędrowałam za nim wzrokiem i poodbiegłam trochę bliżej .
- Ej no ! Zaczekaj !- Warknęłam
Chłopak nie zwrócił na to najmniejszej uwagi i na dodatek zatkał uszy . Darłam się Krzyczałam do niego , a on nic. Dopiero pod jego pokojem , z łaski swojej otworzył gębe.
- hm ? Mówiłaś coś ? - Na jego twarzy zaistniał szatański uśmieszek. - No nie denerwuj się tak !
- Ty mnie denerwujesz ciołku ! - odpowiedziałam z wyrzutem . W końcu do mnie doszło że nie będę tracić czasu na takie .. coś ! Odwróciłam się i zaczęłam iść w przeciwnym kierunku , gdy nagle poczułam uścisk na nadgarstku.

( Felix ? XD)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern