Haile- C.D. Kiry



Skrzywiłem się na widok ognia. Wspomnienia nagle zapełniły mą głowę. Ciepło płomieni na skórze. Zapach palonego mięsa. Ból.
Wiele rzeczy da się zapomnieć. Pierwszy upadek z drzewa. Pierwszy widok krwi. Pierwsza złamana kość. Acz jednak to utknęło mi w głowie i nie chciało puścić. Strach ognia pozostał, i pewno pozostanie, nie ważne jak bardzo będę się starał o nim zapomnieć.
Strach.
Dziwne uczucie. Wszystko jest w twej głowie i nie ważne jak się starasz, panika i tak znajduje sposób by tobą zawładnąć. Nie racjonalne myślenie. Uciekanie tam gdzie jest niebezpiecznie. Podążanie za stadem.
Strach kiedyś mnie zabije, chodź wiele razy może i uratował.
Uśmiechnąłem się delikatnie do dziewczyny, gdy ta skończyła się suszyć.
- Gorąca z ciebie dziewczyna. - Powiedziałem spokojnie, zabierając myśli od tego, co się zdarzyło. - Co do pokoju. - Uśmiechnąłem się, po chwili myślenia. - Masz rację. Nie wiem skąd mogłabyś wiedzieć gdzie mój pokój jest.
Odwróciłem się od niej i zacząłem iść wzdłuż korytarza.
- A. - Powiedziałem nie zatrzymując się. - Wiem, że jestem słodki.
Wielki uśmiech wpełzł na me usta. Nie byłem wstanie się powstrzymać. Może i głupio postanowiłem, ale co tam. Niech wie, że znam każdą jej myśl. Nawet w stanie byłem zobaczyć część jej wspomnień. Była podobna do mnie. Też nie miała matki. Reszta wspomnień była zablokowana. Czy robi to specjalnie, czy też nie ma pojęcia, jakoś powstrzymuje mnie od przeczytania ich. Miejmy nadzieję, że nie będzie pierwszą dziewczyną, która mnie zabije za moje beznadziejne zaloty.

(proszę nie zabijaj ^~^ )

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern