Od Brayan'a- C.D. Hiukset

W pierwszej chwili odczułem zaskoczenie, w następnej przypływ dzikiej euforii i dzikiej ekscytacji...oraz pożądania. To ostatnie było tak silne, że oszołomiło mnie równie mocno jak zachowanie Hiukset. Nie mówię, że nie było przyjemne...
Miałem już do czynienia z... takimi sytuacjami, ale pierwszy raz w życiu odczuwałem wszystko tak intensywnie. Każdy dotyk, każde westchnienie Hiukset rozpalało we mnie płomień żądzy...Równie niebezpiecznej jak wspaniałej.
-Jesteś pewna, że tego chcesz?-powiedziałem cicho ochrypłym głosem. Wiele trudu kosztowało mnie przystopowanie, choć czekając na odpowiedź ręce nadal błądziły po jej ciele. Miałem nadzieję,  że odpowie twierdząco. O, Boże! Nawet gdyby kazała mi przestać nie wiem czy by mi się to udało.
<Hiukset?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern