Od Kiry- C.D. Halie


[...]
Patrzyłam za nim nierozumiejącym wzrokiem, przechylając głowę na bok. Dopiero po chwili załapałam, że ten czyta mi w myślach. Otrząsnęłam się i ruszyłam za nim. Błyskawicznie znalazłam się tuż za nim. Nie byłam nawet zdyszana, chociaż on znajdował się już po drugiej stronie korytarza. Taki mały plus bycia demonem i osobą, która może poruszać się z niezwykłą szybkością w jednym.
Złapałam chłopaka za nadgarstek i wbiłam odrobinę pazury w jego skórę, zmuszając go do zatrzymania się.
- W dodatku jesteś bardzo skromny, co? - powiedziałam, nawiązując do jego ostatniej wypowiedzi. Blondyn odwrócił się do mnie powoli i spojrzał na mnie uważnie. Zauważyłam, że na jego twarzy pojawił się nieznaczny uśmiech.
- Chcesz coś? - zapytał.
- Może. Nieładnie tak odchodzić nawet się nie przedstawiwszy. - uśmiechnęłam się do niego, wciąż trzymając go za nadgarstek, jakby obawiawszy się, że wyrwie mi się i odejdzie bez słowa. Nie wiem czemu, ale chciałam go zatrzymać. By spędził ze mną jeszcze chwilę...
<Rav? Twe prośby zostały wysłuchane. Wciąż żyjesz >

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern