Od Kiry- C.D. Halie


[...]
~ Hah, słodki jest... - przemknęło mi przez myśl. Wspięłam się na palce i pochyliłam w jego stronę. Pazurami, które nagle mi się pojawiły chwyciłam jego podbródek i spojrzałam mu w oczy.
- A możesz mi powiedzieć, zgubiona duszyczko, skąd JA mam wiedzieć gdzie jest TWÓJ pokój? - zapytałam i zanim zdążył odpowiedzieć odsunęłam się od niego. Popatrzyłam na swoje przemoczone ubranie i uśmiechnęłam się lekko do siebie.
- Teraz jeśli nie będzie ci to przeszkadzać chciałabym się wysuszyć. - znów nie czekając na odpowiedź (której i tak się nie spodziewałam usłyszeć) błyskawicznie użyłam swej mocy. Całe moje ciało pokryły błękitne płomienie. Języki ognia lizały moją skórę i ubranie, jednak nic się nie podpaliło. Po krótkiej chwili byłam już suchutka, więc "zgasiłam" swój ogień i przeniosłam wzrok na chłopaka. Zauważyłam, że krzywi się on nieznacznie.
<Rav?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern