Od Andreasa- C.D. Karoliny


No i tym razem to Karolina mnie zostawiła.Z resztą i tak musiałem wrócić do akademii,zrobić parę rzeczy.Wstałem zdrętwiały z ziemi i zacząłem iść w stronę wejścia do dziedzińca.Przez jakiś czas szedłem obok Karoliny.Nie odzywaliśmy się do siebie.Potem ona pobiegła przodem i tyle ją widziałem.
*Już w akademii"
Wkraczając do swojego pokoju,włączyłem automatyczną sekretarkę i co?I ni.Żadnych nowych wiadomości.Mówi się trudno.Wziąłem byle jakie bokserki z szafy i poszedłem wziąć prysznic.A co z resztą?Później poszukam.
*Po kąpieli*
'Odświeżyłem się' i tak jak już wcześniej wspominałem,zacząłem szukać koszuli i spodni.To drugie znalazłem bez problemu,ale to pierwsze.......no z tym to było nieco trudniej.Mam ich mało,więc nic dziwnego.Wygrzebałem z dna szuflady jakąś bluzkę,gdy drzwi od mojego pokoju gwałtownie się otworzyły,a w progu stanęła Karolina.Stałem jak wmurowany,a na dodatek bez koszuli.Szybko ją wciągnąłem na siebie,a na twarzy Karoliny pojawił się lekki rumieniec.Tak to jest jeżeli wchodzi się do czyjegoś pokoju bez pukania.Nigdy nie wiadomo czego się spodziewać.



{Karolina cd?}

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern