Od Kiry- C.D. Halie


[...]
Kiedy podniosłam wzrok na chłopaka, na którego przed chwilą wpadłam - zatkało mnie. Był niezwykle przystojny; patrząc na jego blond włosy nagle ogarnęła mnie ochota przeczesania ich palcami...Chłopak taksował mnie uważnym spojrzeniem swych czerwonych oczu. Ocknęłam się dopiero, gdy zadał mi pytanie.
- Aniołku? Serio?! Już bardziej obrazić mnie nie mogłeś! - warknęłam cicho. Czerwonooki spojrzał na mnie pytająco, jednak nie odpowiedziałam na to nieme pytanie.
- A gdzie się śpieszę? Eeee...prawdę mówiąc to nigdzie. - pokazałam mu język i kontynuowałam : - Sorka, że na ciebie wpadłam. - zamachałam lekko swym ogonem, z którego kapały krople wody.
<Czy taka odpowiedź cię zadowala?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern