!!WAŻNE!!

Witam!
Ostatnio gryzie mnie pewna kwestia- kto z Was stara się rozwijać blog, a kto- olewa sprawę. Postanowiłam to sprawdzić robiąc krótki i prostu test.
Otóż Ci, którzy do końca tego tygodnia ( 31.03. 13.) nie przyślą mi chociaż jednego opowiadani zostaną bezpowrotnie wyrzuceni z bloga. 
Są tutaj gracze, którzy się starają, są rzetelni i sumienni. Hiukset i Kira są tego najlepszym przykładem. Bierzcie przykład z nich- mają nie tylko talent, ale i pasję.
Proszę uszanować moja pracę i czas jaki poświęciłam temu blogowi. Nie twierdzę, że jest idealny ani nic w tym stylu. Jest po prostu mój i zamierzam dbać o jego rozwój najdłużej i najlepiej jak będzie to możliwe.
Z wyrazami szacunku,
roxette16

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern