Od Brayan'a- C.D. Hiukset

-Mam wiele bardzo ciekawych pomysłów..Mój Koteczku...-powiedziałem cicho.
Hiukset roześmiała się.
-Hm..Czyli to już ustalone? Jestem Kotem?
-Kicią, Koteczkiem- poprawiłem.- Tak.
-A kim ty będziesz jeśli ja zajmę miano Kotka?
-To pozostawiam tobie. Zdaję się na twoja wyobraźnię.
-Wyobraźnię? U mnie?!
-Tak, u ciebie- potwierdziłem stanowczo.- Chyba ci udowodniłem, że przy mnie stajesz się niekoniecznie lepszą, ale inną osobą.-Na widok jej zdziwionej miny wyjaśniłem:- Wolałem twoją pierwsza wersję.
-To znaczy jaką?-dociekała.
Uśmiechnąłem się tylko i pociągnąłem ją na schody.
-Już zdecydowałeś, gdzie idziemy?
-Tak. Mam pewien pomysł.
W rzeczywistości ten " pomysł" siedział w mojej głowie już od, hmm.. dłuższego czasu.
Gdy byliśmy na korytarzu zdecydowanie skierowałem się prosto.Gdy stanęliśmy przed moim pokojem otworzyłem drzwi i przepuściłem Hiukset przodem.
-Jesteśmy w twoim pokoju?-spytała rozglądając się po pomieszczeniu.
-Tak. Na szczęście jak na razie z nikim go nie dzielę.
-To..co będziemy teraz robić?-spytała trochę...Czyżby była zmieszana?

<No Hiukset, pozostawiam decyzję Tobie . Tylko nie zapomnij o przezwisku  ^_^ >

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern