Od Arran'a- C.D. Dan

- Fajnie... - powiedziałem i zacząłem otrzepać ze śniegu włosy, które były prawie białe, od siedzenia i rozmyślania na zewnątrz.
- Na pewno nie wolisz kotka - zaśmiałem się
- Może..., jesteś taki mięciutki - też zaśmiała się
- Dba się o włosy - zaśmiałem się i zmieniłem w kotka
http://farm4.static.flickr.com/3240/3023788754_5f2912b25c_o.jpg
- O...., jakie niebieskie oczka - powiedziała, usiadła na murku i wzięła mnie na kolana
- Na prawdę? zawsze musisz? - powiedziałem nieco zażenowany że znów mnie maltretuje
- Po pierwsze wież że jestem wiedźmą i tak mam, po drugie nie trzeba było się zmieniać w kota - odpowiedziała drapiąc mnie po brzuchy
- Też prawda - nie wiedziałem czy się śmiać bo mam łaskotki czy płakać że nie chce mnie puścić. No ale trudno jak już się zmieniłem trzeba się z tym pogodzić

< Dan?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern