Od Imogen- C.D. Mai

Zobaczyłąm grópkę ludzi. Bez wahania skierowałam sie w ich stronę.
-Słuchajcie- zaczełam.- Chciałabym wam kogoś przedstawić przedstawić. To Mai. Mai to..
-Jestem Charles- chłopak przywitał sie z ukłonem.Dziewczyna miała zdezorientowaną minę, więc uśmiechnełam się porozumiewawczo.
-Tak, to Charles. Tam stoi Miku i Kanade.-Wskazałam na niepozornie wyglądającą blondynkę- A to...
-Rose- dokończyła.- Jesteś wampirem?
-Pół wampirem- uściśliła.
-Świetnie. Ja też nim jestem. Ale całkowicie-dodała po chwili z wesołum uśmiechem.
-Dobra, kwestie rasy mamy już załatwioną-powiedziałam kwaśno. Doskonale zdawałam sobie sprawę z tego, że pochodzenie jest przyczyną wielu...sporów. - Maia, przedstawie ci jeszcze kilka osób.
Miałyśmy odejść, gdy podeszło do nas jeszcze kilka dziewczyn, w tym Dan, Kira, Karolina i Vanti.
<Mai? A może ktoś inny ma napad weny?Oddaję wam głos?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern