Od Brayan'a- C.D. Hiukset

Szliśmy przez las w przyjaznym milczeniu. Wezbrała we mnie ochota na coś więcej...Cos więcej niż kilka pocałunków...Coś więcej niż trzymanie sie za rękę...Chciałem..
Boże! Co to wogóle za pomysły?!
Odchrząknąłem zmieszany.
-Mówiłeś coś?-obiegł do mnie cichy, senny głos Hiukset.
-Nie, nic-odpowiedziałem.
Mrukneła coś i chyba przysneła. Uśmiechnółem się lekko wpatrzony w nią. Była piekna. naprawdę piękna. Ognisto rude włosy okalały jej twarz, a choć teraz ich nie widziałem, bez trudu mogłem wyobrazić sobie jej błękitne oczy.
Gdy po kilku minutach wyszliśmy z lasu uznałem, że zdecydowanie ten czas minął zbyt szybko.
Skierowałem sie do jej pokoju.Gdy otworzyłem drzwi przeżyłęm szok widzac w pokoju jakąś dziewczynę. Przez chwilę pomyślałem, że pomylilem pokoje, ale gdy ogarnołem pomieszczenoie wzrokiem upewiłem się, że jestem na właściwym miejscu.
-Cześć-powiedziałem do zdezorientowanej dziewczyny.
-Eee..Cześć?-przywitała się niepewnie.- To Hiukset?
-Tak. Jesteście współlokatorkami.
-Co? a tak. Mieszkamy razem.
-Słuchaj- zaczółem po chwili.- Mogłabyś na jakiś czas wyjść?-poprosiłem.- Chiałbym pobyć z nią przez jakiś czas sam.
-Jasne.
Gd zamkneły się za nią drzwi położyłem Hiukset na łożku.Dziewczyna mrkneła coś cicho, a po chwili otworzyła oczy.
<Hiukset?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern