Od Halie- C.D. Kiry



- Ooo. Słodkie - Uśmiechnął się, po przeczytaniu jej myśli. - Ktoś nie chce bym odchodził? - Złapałem ją za nadgarstek i lekko przycisnąłem w odpowiednim miejscu, a naturalnym odruchem Kiry, było wyjęcie pazurów z mego ciała i puszczenie mego nadgarstka. Wciąż się uśmiechałem do niej, mając nadzieję, że nie grabię sobie bardziej niż powinienem. - Nie martw się, nie odejdę. - Powiedziałem, ocierając rękę z krwi, i dodałem po chwili. - Jeśli tego nie chcesz. A imię… po prostu mów mi Raven, lub Rav jak to niektórzy wolą. Jak już wiesz, jestem tu nowy, więc często możesz na mnie wpadać. - Zażartowałem. - Często szlajam się po korytarzach, starając się zapamiętać rozkład, bo jak na razie jest to dla mnie jeden wielki labirynt. A ty, zgaduje już sporo tu spędziłaś. Zdajesz mi się przypominać z lekka mnie, ale co tam. Jak masz jakieś pytania to zadawaj, nie gryzę… Zazwyczaj. - Wyszczerzyłem się do niej.

<KIra?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern