Od Dan- C.D. Shinu i Arran


Otworzyłam drzwi do pokoju Arrana - Arran, nie widziałeś jakiejś małej czarnej książeczki, pustej w środku? - Rozejrzałam się po pokoju. Arran leżał na łóżku. Ktoś nowy stał obok ściany. Fiolki z krwią stały tak jak zwykle. Wróć. Ktoś nowy stał pod ścianą.
- Tą którą masz w ręce? - Arran rzucił obojętnie jakby ignorował tego "kogoś".
- Podobną tylko trochę większą i pustą w środku - odpowiedziałam, a on przecząco pokręcił głową. - jak widać nie. - Odwróciłam się w stronę "kogoś" i przyjrzałam mu się uważnie. Zauważył to i skrzywił się lekko. - Jestem Dan.
- Shinu - odpowiedział krótko i jakby z przymusu.
- Niech zgadnę już zabronił ci dotykać fiolek - Shinu pokiwał lekko głową. - Nie przejmuj się tylko 3... 4 osoby mogą ich dotykać. W tym 3 to on sam. - uśmiechnęłam się lekko, nadal stojąc w progu.

( Arran, Shinu? )

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern