Od Hiukset- C.D. Brayan'a


Uśmiechnęłam się. 
- Jak tak bardzo chcesz. - powiedziałam. - Ale ty sobie nie myśl, że będziesz tak siedział. 
Po tych słowach chwyciłam go za krawat od mundurka i zmusiłam do tego, aby się położył. 
- Teraz to ty jesteś okropna. - mruknął. 
- Nie marudź.- zaśmiałam się. - Nie było mnie przez prawie dziesięć dni, więc muszę się tobą nacieszyć. 
Uśmiechnął się, a ja pocałowałam go w policzek. 
- Na więcej nie zasługujesz. - powiedziałam.
Wtuliłam się w niego i zamknęłam oczy. 
- Brayan ? - zapytałam po chwili.
- Hmm... - wymruczał, na znak, że słucha.
- Czy ty nie przytulałeś się do innej dziewczyny lub się z nią nie całowałeś !? - warknęłam. - Pachniesz demonem. I to żeńskim !
Odsunęłam się od niego gwałtownie. 

<Brayan ?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern