Od Katherine d.c. David'a

Można powiedzieć, że słuchałam lekcji, ale nie mogłam przyjąć do wiadomości, że ten idiota siedzi za mną. Mimowolnie mnie to drażniło.
- "Jeszcze miesiąc się mogę pomęczyć w tej klasie, niecały miesiąc. zdam te durne egzaminy i będzie z głowy" - pomyślałem
Z zamyślenia wyrwał mnie głośny dzwonek. wsunęłam rzeczy do plecaka, zapięłam go szybkim ruchem i wyszłam jako jedna z pierwszych.  Gdyby nie to, że urodziłam się we wrześniu już bym nie chodziła do tej klasy i nie musiała słuchać tych nud, ale cóż. Nagle się zatrzymałam, bardzo gwałtownie i ktoś na mnie wpadł od tyłu. Odwróciłam się i znowu zobaczyłam jego...
- Pacz jak łazisz - burnełam
- Co masz taki zły humor? - zapytał
- Nie twój interes - ruszyłam dalej

< David?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern