Od Tadashi'ego

- Serio? - jęknąłem, gdy zostałem w swoim pokoju.
Dopiero teraz zdałem sobie sprawę z tego w jakie bagno się wpakowałem. Przecież to Akademia! Pełno nauki i innych ludzi takich jak ja. Rzuciłem bagażami w kąt i wyszedłem z pomieszczenia. Błądząc korytarzami, wreszcie wyszedłem na dziedziniec. Usiadłem na jednej z kamiennych ławek i przymknąłem oczy. Był już wieczór, niebo stawało się coraz bardziej ciemniejsze.
- Można się przysiąść? - usłyszałem.
Otworzyłem oczy i spojrzałem na drobną dziewczynę, która stała naprzeciwko mnie. Uniosłem jedną brew do góry.
- Jasne? - powiedziałem.
- Dziękuję. - uśmiechnęła się dziewczyna. - Jestem Anne.
Usiadła obok mnie.
- Tadashi.

<Anne? Dokończysz?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern